Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2013

Γεια σας ομορφιές μου τι κάνετε; Λοιπόν πρώτα από όλα θέλω να ζητήσω συγνώμη που δεν μπαίνουμε πολύ τελευταία αλλά έχει πρόβλημα ο υπολογιστής μας. Σήμερα που λέτε θεώρησα μία πολύ ωραία μέρα μιας και μπήκε και ο Φεβρουάριος και μύρισε καλοκαίρι για περιποίηση των άκρων! Όλες ξέρετε πόσο σημαντικό είναι για μία γυναίκα να περιποιείται τα νύχια της!Από μικρή μου άρεσε να φτιάχνω τα νύχια μου και να τα βάφω. Σήμερα μετά από αρκετό καιρό είπα να κάνω μία ολική περιποίηση! Κλείσαμε λοιπόν ραντεβού με την μανικιουρίστ μας τη Μαρκέλλα της οποίας η δουλεία είναι εξαιρετική! Τελευταία έχω μια τάση για τα nude νύχια δεν ξέρω γιατί.Τέλος πάντων όπως καταλάβατε έβαλα τεχνητά νύχια με nude χρώμα και αυτοκολλητάκια Dior.Πολύ όμορφα!
























Η Βάσω έκανε απλά μια περιποίηση. Αυτά από εμάς! Εσάς σας αρέσει να περιποιείστε τα νύχια σας; Λάβατε μέρος στο διαγωνισμό μας; Λήγει σε λίγες εβδομάδες! 


Καληνύχτα!
Βάσω~Πόπη.

2 σχόλια:

  1. nice!

    xx
    fashioneveland
    http://fashioneveland.blogspot.gr/
    https://www.facebook.com/pages/FashionEvELand/125455407613128?ref=hl

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΡΩΤΟΝ ΥΠΕΡΟΧΑ ΝΥΧΙΑ !! ΤΟ NUDE ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΓΑΛΛΙΚΟ ΜΑΝΙΚΙΟΥΡ ΠΟΥ ΤΟ ΑΓΑΠΩ !!
    ΕΠΙΣΗΣ ΤΗΝ ΓΟΒΑ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΛΑΤΡΕΜΕΝΗ !!!

    ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΝΕΑ BLOGGER ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ BLOG MOY KAI ΠEΣ MOY THN ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ .

    ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή