Τρίτη 9 Απριλίου 2013

Εμπειρία  Mastic spa  #3 & #4


Γεια σας φίλοι μου!!! Σήμερα θα μιλήσουμε για δύο κρέμες,δύο πολύ καλές κρέμες.! Όπως σας έχω ξαναπεί πριν αρκετό καιρό παραλάβαμε 4 προϊόντα Mastic spa.! Κάναμε reviews για την οδοντόκρεμα και το σαμπουάν τα οποία θα τα βρείτε εδώ.! Τώρα θα μιλήσουμε όμως για περιποίηση προσώπου το αγαπημένο προϊόν όλων των γυναικών. Λοιπόν για την πρώτη κρέμα που θα σας πω είναι αυτή που χρησιμοποίησα εγώ.!Nigh Trition 3in1 Αντιρυτιδική-Θρεπτική-Συσφιγκτική όλα αυτά μαζί μας δίνουν μια πάρα πολύ καλή κρέμα νύχτας. Τα βασικά συστατικά της είναι μαστίχα και ελαιόλαδο, είναι για όλους τους τύπους επιδερμίδας και ηλικίες που μπορούν να την χρησιμοποιήσουν είναι 37+.Και η τιμή της είναι περίπου στα 32 ευρώ .! Ας δούμε τώρα πώς την είδα εγώ. Καταρχήν έχει πολύ ωραίο άρωμα, πολύ πλούσια υφή και όμορφη συσκευασία.Για ένα μήνα και κάτι που την έχω στην κατοχή μου και την βάζω ανελλιπώς κάθε βράδυ,τα αποτελέσματα είναι αυτά που υπόσχεται. Δηλαδή και θρέφει την επιδερμίδα και συσφίγγει και μειώνει τις γραμμές-ρυτίδες.Μου αρέσει γιατί είναι πολύ παχύρρευστη και χρειάζεται λίγη ποσότητα και επίσης μυρίζει τόσο ωραία που ότι την απλώνεις σου έρχεται να την φας...!!!Και ναι θα την ξαναπάρω γιατί αρνητικά δεν βρήκα.Και αν κάποιος την θεωρεί ακριβή οι προσφορές mastic spa είναι κάθε μέρα απίστευτες.!!!

Δείτε την κρεμούλα μου σε φωτογραφίες.....και πιο κάτω θα σας πω για ένα Διαμάντι....!!!!



Πάμε τώρα να δούμε ένα πραγματικό Διαμάντι....Diamond RevoLift....!!!!!!
Από που να αρχίσει και που να τελειώσει κανείς για αυτό το προϊόν. Από την συσκευασία της που είναι όλα τα λεφτά....το άρωμα,την μεταξένια υφή της; Ότι και να πεις είναι λίγο, αυτή την κρέμα δυστυχώς όμως δεν την δοκίμασα εγώ άλλα η μαμά μου η οποία είναι 50+ όπως προτείνει και η εταιρεία.!Τα βασικά συστατικά της είναι μαστίχα & σκόνη διαμαντιών και η τιμή της είναι 59 ευρώ..!!Θα σας πω λοιπόν την εμπειρία της μαμάς.!!!
(Πόπη: μαμά πώς σου φάνηκε η κρέμα;)
(Μαμά:  Αν και έχω περάσει τα 50 εδώ και αρκετό καιρό πίστευα ότι όλες οι κρέμες είναι ίδιες και δεν μπορούν να προσφέρουν και πολλά πράγματα. !! Λάθος... αυτή η κρέμα που δοκίμασα εγώ μου άρεσε πολύ. Όχι μόνο γιατί έχει ωραίο βαζάκι και μυρίζει πολύ ωραία άλλα γιατί σε έμενα κάνει δουλειά. Να σου δώσω να καταλάβεις όταν την βάζω νιώθω το πρόσωπό μου σαν να τεντώνει και παράλληλα να είναι πολύ απαλό.!Θα ήθελα όμως να είναι λίγο μεγαλύτερη για να κρατάει περισσότερο,δεν πειράζει όταν τελειώσει θα σε στείλω να μου την αγοράσεις )
(Πόπη: Σε ευχαριστώ πολύ μαμά όταν σου τελειώσει πες μου)
 Αυτά λοιπόν είπε σε μένα η μαμά μου και εγώ χάρηκα που της άρεσε. Από ότι είδατε μιλάμε για ένα πολύ καλό προϊόν που το προτείνουμε στις ώριμες κυρίες..!!Αυτό που έμενα λίγο δεν μου άρεσε είναι η τιμή της είναι λίγο ακριβούτσικη, άλλα τι είπαμε; εμείς ψωνίζουμε στις προσφορές..!!!Αυτά είχα να σας πω εγώ από την εμπειρία μας με τα mastic spa .! Να ευχαριστήσω τον κύριο Σόδη  που μας έστειλε και δοκιμάσαμε προϊόντα που δεν γνωρίζαμε και μάθαμε για μια Ελληνική εταιρία που πραγματικά  λατρέψαμε .!!
                                             Δείτε και αυτή την κρέμα σε εικόνες..!!!
































Να σας ευχαριστήσω που αφιερώσατε χρόνο να διαβάσετε και αυτό το ποστ και να σας πω ότι τα προϊόντα mastic spa θα τα βρείτε σε φαρμακεία,Hondos Center,Galerie de Beaute και online  εδώ..!!
Μέχρι το επόμενο ποστ πολλά-πολλά φιλιά .!!
ΠΟΠΗ 

1 σχόλιο:

  1. Αυτό με τις μαμάδες και τις κρέμες είναι εκπληκτικό! τις δοκιμάζουν όλες και είναι δύσκολες!!nice review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή