Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012

Επίσκεψη στο Αγρίνιο!

Καλησπέρα ομορφιές τι κάνετε; Έφτασαν τα Χριστούγεννα...2 μέρες μένουν! Συνήθως κάθε χρόνο τα Χριστούγεννα τα περνάω εκτός Αθηνών. Φέτος διάλεξα να επισκεφθώ μία από τις καταγωγές μου.... Το Αγρίνιο. Δεν ξέρω αν γνωρίζετε την πόλη πάντως εγώ από όσα έχω δει είναι μαγευτικά. Το δέντρο στη μεγάλη πλατεία είναι στολισμένο με πολλά πολλά φωτάκια. Θυμάμαι παλιότερα που είχα επισκευθεί το Αγρίνιο είχε έρθει το τότε << χωριό του Άη Βασίλη >>. Είχαν έρθει και κάτι πόνυ πολύ όμορφα....! Φέτος δεν είναι εδώ.Τέλος πάντων σκέφτομαι να περάσω και τη γιορτή μου εδώ και μετά να φύγω. Βγήκα μία βόλτα για ψώνια σήμερα και συνάντησα τη καλύτερη εικόνα για τα Χριστούγεννα! Ο κόσμος στο δρόμο προσπαθεί να ξεχάσει την κρίση και την απόγνωση αυτές τις άγιες μέρες.Πολλοί λένε ότι το Αγρίνιο η κρίση δεν το έχει αγγίξει. Δεν ξέρω θα σας γελάσω! Κάθε χρόνο στο Αγρίνιο διοργανώνουν πολύ ωραίες εκδηλώσεις με διάφορους τραγουδιστές και πολύ ωραία ατμόσφαιρα.Ελπίζω να ετοιμάσουν και φέτος κάτι τέτοιο.!













Εσείς που περνάτε τα Χριστούγεννα; Ποιά άλλη πόλη θα μου προτείνατε να επισκευθώ; Εύχομαι σε όλους και όλες σας καλές γιορτές με υγεία, αγάπη και φυσικά....ομορφιές!

Υ.Γ.: Μην ξεχνάτε να λάβετε μέρος στο διαγωνισμό ο οποίος λήγει στις 6 Ιανουαρίου.

      Καλά να περνάτε!
Βάσω.

5 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη ανάρτηση!
    Αν θέλεις πέρνα μια βολτίτσα και από το δικό μου blog, αυτές τις μέρες τρέχει ένας διαγωνισμός με limited edition προϊόντα από τα αγαπημένα the Body Shop. http://ginaikologies.blogspot.gr/
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Anastasia Paraskevopoulou χρόνια πολλά.... φυσικά και θα περάσω από blog σου ευχαριστώ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να περάσεις τέλεια και να έχεις τις καλύτερες γιορτές ever!!!
    Θα σου πρότεινα το Ναύπλιο ... το λατρεύω αυτό το μέρος!!!
    Αν θες πέρνα μια βόλτα απ΄το blog μου
    http://itsallaboutbeautybydemyfil.blogspot.gr/
    Kisses and merry christmas!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ Demy πέρασα κιόλας και είναι σούπερ το blog σου να σε καλά και σίγουρα κάποια στιγμή θα πάω και στο Ναύπλιο...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή