Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2012

Review: Προιόντα Shea d' Afrique.

  Γεια σας ομορφιές,τι κάνετε? Κυριακή σήμερα πως περνάτε? Θυμάστε που σας είχα πει ότι επισκέφθηκα μία έκθεση με διάφορες εταιρείες καλλυντικών. Εκεί βρήκα την αγαπημένη σειρά  Shea d' Afrique. Οι περισσότερες από εσάς την ξέρετε. Για όσες όμως δεν την γνωρίζουν η σειρά είναι από τη γερμανική εταιρεία Abis-Pharma.Η Shea d’ Afrique εγγυάται πρόληψη από δερματολογικές παθήσεις αλλά και εντατική φροντίδα για το ερεθισμένο δέρμα καθώς τα προϊόντα της είναι πλούσια σε βιταμίνες A,E, και μακρά ακόρεστα λιπαρά οξέα που προέρχονται από 100% φυσικά συστατικά. Είναι διαθέσιμη σε τρεις διαφορετικές ποικιλίες: κλασσικό, βιολεμόνι και αλόη βέρα. Είναι όλα ακατέργαστα και ανήκουν στην κατηγορία ποιότητας Α, χωρίς χημικά πρόσθετα. Το κλασσικό Shea d’ Afrique είναι καθαρή Shea-Butter χωρίς πρόσθετα. Oι ποικιλίες βιολεμόνι και αλόη βέρα περιέχουν φυσικά βιολογικά εκχυλίσματα από βιολεμόνι και αλόη βέρα σε πολύ μικρή ποσότητα.
     Όταν πήγαμε στην έκθεση βρήκαμε τον κύριο Παναγιώτη, ο οποίος μας δώρισε και δύο προιόντα με άρωμα βιολεμόνι και αλόη βέρα.Επίσης αγόρασα και δύο σαπούνια Kari plus. Την κρέμα δοκίμασα εγώ και η αδερφή μου,η οποία έχει πρόβλημα ξηροδερμίας. Ξηροδερμία έχω και εγώ αλλά μόνο στα χέρια.Η αδερφή μου η οποία έχει ξηροδερμία σε όλο το πρόσωπο την δοκίμασε με απίστευτα αποτελέσματα. Έχει δοκιμάσει πολλά φαρμακευτικά προιόντα αλλά όπως αναφέρει << προιόντα υπάρχουν πολλά σαν την Shea d' Afrique κανένα!>>. Το προιόν αυτό βοηθά και στην ακμή.

Ο πάγκος της Shea d' Afrique: 

Τα προιόντα Shea d' Afrique καθώς και τα σαπουνάκια Kari-plus:















Α! Μην ξεχάσω να σας πω ότι μόλις τελειώσει ο πρώτος διαγωνισμός μας θα ακολουθήσει νέος μεγάλος διαγωνισμός με τα προιόντα της εταιρείας!

Τα προιόντα μπορείται να τα βρείτε στις παρακάτω τοποθεσίες : http://www.shea-d-afrique.de/docs/shop_gr.pdf


Καλό βράδυ σε όλους 
και όλες σας!
Βάσω.

                                                  










6 σχόλια:

  1. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΜΠΡΑΒΟ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Tην κρέμα την έχω και εγώ και είναι όντως καταπλητκική!
    Παρεπιπτόντως, μόλις ανακάλυψα το blog σου και έγινα το νέο σου μέλος,
    θα χαρώ πολύ αν ρίξεις και εσύ μια ματιά στο δικό μου και θελήσεις να με ακολουθήσεις :)


    toothfairygardy.blogspot.gr
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή